Hátfájás‎ > ‎

Sokat cipelsz a válladon?

Melange S.I., 2014. júl. 16. 5:51   [ 2017. szept. 8. 8:08 frissítve ]
hosszan-tartó stressznek kellemetlen következményei lehetnek:

  • izommerevedések,
  • gyomorpanaszok,
  • emésztési zavarok,
  • álmatlanság, 
  • ingerültség, rossz testtartás, 
  • valamint a fáradt és szürkés bőr.        

 A stressz okának megszüntetése mindenkinek saját feladata és kihívása, de az izmok    görcsösségének oldásában, az izmok tónusának ellazításában 
megoldást kínál a hátmasszázs.

        Hetente 1 - 2 alkalommal végzett

     30 perces hátmasszázs csodát képes tenni a fájó, fáradt testtel.

A kellemes, nyugtató masszázs hatására a test és a lélek megszabadul a hétköznapi feszültségektől, a fáradtság érzésétől.

 A  belső nyugalom és a béke életerősebbé tesz, új dolgokra serkent és segít megszüntetni a lelki eredetű gátlásokat.

Testünk a masszázs hatására endorfint termel,  a masszázs külső hatására a szervezet jutalmat kínál fel a boldogság hormonokkal,- s  "belsőleg" is nyugalmi állapotot igyekszik  létrehozni.


  • Az idegrendszer nyugalmi állapotba kerül. 
  • A mély légzés elősegíti a belső feszültségek oldódását, a negatív gondolatok elűzését.  
  • Csökkenti a stresszt és a stressz- okozta panaszokat:
  • az idegességet, a koncentrációzavart és a fáradtságot.
Milyen anyagokat használunk a masszázs során?
L-karnitin és koffein tartalmú karcsúsító masszázs krémet ajánlunk, de választhatók
olajak is.


     Várunk szeretettel !

          A kezelés igénybevételéhez telefonon egyeztessünk időpontot.  

         A kezelés fizethető          OTP  SZÉP Kártyával is.



Comments