Zsírégető élelmiszerek

S.I. Karcsusitunk Melange, 2014. febr. 19. 11:29   [ frissítve: 2015. jún. 19. 0:43, felhasználó: Melange S.I. ]
Zsírégető élelmiszerek, melyek elősegítik a természetes fogyást , amelyek fokozzák az anyagcserét. fogyást.


C –Vitamin: Csökkenti az édesség utáni vágyat. Elősegíti a többi vitamin hatékonyságát, serkenti a 

méregtelenítést.  Az egyik legerősebb antioxidáns. Elősegíti a szervezet zsírbontását. Válaszd azokat az ételeket melyeknek magas C-Vitamin tartalmuk van, például: alma, bogyós gyümölcsök, brokkoli, káposzta és citrusfélék.

Alma és bogyós gyümölcsök:Pektint tartalmaznak, ami korlátozza a zsírmennyiséget amit a sejtek
képesek elnyelni, arra ösztönözve a sejteket, hogy megszüntessék a zsírlerakódásokat. A bogyósok segítik a szervezet méregtelenítését.

Kalciumban gazdag ételek:A brokkoli, káposzta, tej és tejtermék, sajt és a joghurt mind tartalmaz kalciumot. A kalcium segíti a természetes fogyást, mivel felgyorsítja a zsírbontást a zsírsejtekben.

Magas fehérjetartalmú élelmiszerek:A fehérje az egyik legjobb zsírégető, válassz olyan élelmiszert aminek magas a természetes fehérjetartalma. Ilyen például: tojás, sovány húsok, hal (különösen a tonhal, lazac és szardínia), mogyoró (sótlan változat). Néhány fajta mogyorónak  a magas zsírtartalma, így ezeket mértékkel fogyaszd!

Zöldségek:Néhány zöldség több kalóriát tartalmaz mint a többi. Légy óvatos a burgonyával, édes burgonyával. Ha zöldségekről van szó, akkor elsősorban a zöldek és szálas verziók kerüljenek az étrendedbe, mivel ezek kevés kalóriát tartalmaznak és nagyszerű vitamin és ásványi anyag forrást jelentenek. A brokkoli, spenót, kelbimbó, zöldbab, zöldborsó, karfiol, káposzta és sárgarépa mind kiváló forrásai a vitaminoknak és ásványi anyagoknak, mégis rendkívül alacsony a kalória bennük. Ha mégis a burgonyánál maradsz, akkor fogyaszd héjastól mely rostokban gazdag.Egy másik előnye a zöldségeknek, hogy nem tartalmaznak semmilyen zsírt, valamint alacsony a szénhidrát szintjük.

A párolás a legjobb módja a zöldségek elkészítésének, a következő a főzés majd ezt követi a sütés, ekkor válasszunk egészséges olajakat, mint például olíva olaj vagy szezámolaj.

Diófélék/ mogyoró:A diófélék kiváló jó minőségű fehérje források. Eheted salátákkal, beleteheted a reggeli müzlidbe vagy akár magában is fogyaszthatod. A dióféléknek természetesen magas az esszenciális zsírtartalma. A mandula E-vitaminban különösen gazdag.

 Fokhagyma:A fokhagyma vagy fokhagyma olaj egyaránt segítik a fogyást. Csökkentik a zsírlerakódásokat.

Zöld tea:Fokozza az anyagcserét és felgyorsítja a test zsírégető folyamatát. Erős antioxidáns, rákmegelőző és segít a szív- és érrendszeri    betegségek megelőzésében.

Teljes kiőrlésű gabona:A teljes kiőrlésű gabona és a zabpehely is tartalmaznak zsírbontó oldhatatlan rostokat. Az oldhatatlan rostoknak fontos szerepük van a lerakódott zsír csökkentésében. Amellett, hogy hamar jóllakottságot okoznak, jó hatással vannak az anyagcserére és nagyszerű zsír- és kalóriaégetők.

 Szójabab:A szójabab (természetes nem hidrogénezett szójaolaj) kémiai lecitint tartalmaz, mely megvédi a sejteket a zsír felhalmozásától, továbbá segítik a zsírlerakódások megszüntetését.

+ 1  Víz:A víz kívül és belül is tisztít. Kimossa a káros anyagokat a szervezetből . Segíti a természetes fogyást. Igyunk sokat belőle és ne feledjük, hogy testünk 70%-a víz amit naponta szükséges újratölteni.



Comments