Szegedi klinika diétája

S.I. Karcsusitunk Melange, 2014. febr. 19. 1:17   [ frissítve: 2018. jún. 6. 0:38, felhasználó: Melange S.I. ]
A  szigorú,-  tojásra alapozó diéta.

Csak "végszükségben" ajánlom,  ha nagyon sürgősen kell ledobni 5-7 kg-ot  . Lehetséges megtartani az elért súlycsökkenést, de  csak teljes életmód-váltással.
 Kövesse ezt a diétát két héten át gondosan!    


Kövesse ezt a diétát két héten át gondosan! Pontosan tartsa be, mert ez 
alatt egy vegyi   folyamat megy végbe

Ne tegyen vajat, olajat,   zsírt a főzelékre, salátára, és   ne tegyen cukrot a    kávéba, teába!    

A diéta receptjét ne változtassa, mindent gondosan  összeválogattak, ami a kúra alatt az Ön testi    erejének fenntartásához szükséges. 

 Igen fontos, hogy az első napon minden étkezéskor  3 tojást fogyasszon, mert ez vezeti be a vegyi  reakciót! 

A következő napokon választhat 1, 2 vagy  3 tojást.

 Tartsa be a diétát két héten át, majd folytassa   normális étkezéssel, de ügyeljen arra, hogy kevés  zsiradékot és szénhidrátot fogyasszon!

 Egy idő után térjen vissza ismét a diétához, amíg   a kívánt testsúlyt el nem éri.  

A két hét alatt 7,5-10 kg-ot adhat le éhségérzet  nélkül.
 A DIÉTA IDEJE ALATT  - természetesen - ALKOHOLT FOGYASZTANI SZIGORÚAN        TILOS!


1.      nap  

reggeli:       1 citrom, vagy grapefruit, 1-3  tojás, feketekávé

 ebéd:          3 tojás, feketekávé
 vacsora:     
3 tojás, vegyes saláta, 1 szelet   pirítós

1.      nap

reggeli         1 citrom, vagy grapefruit, 1-3  tojás, feketekávé    

ebéd:           2-3 tojás, főtt karfiol, paradicsom, 

vacsora:     1 szelet sült hús, zöldsaláta

2.      nap

 reggeli:       1 citrom, vagy grapefruit, 1-3    tojás, feketekávé

 ebéd:           2-3 tojás, főtt karfiol, paradicsom,      feketekávé
 vacsora:     
2 szelet karaj

3.      nap

reggeli:        1 citrom, vagy grapefruit, 1-3   tojás, feketekávé
ebéd:           vegyes saláta
vacsora:      2-3 tojás, túró, 1 szelet pirítós

4.      nap

reggeli:   1 citrom, vagy grapefruit, 1-3   tojás, feketekávé
 ebéd:         1-2 tojás, főtt karfiol, feketekávé0

 vacsora:   sült hal, saláta

5.      nap 

reggeli:     1 citrom, vagy grapefruit, 1-3     tojás, feketekávé

 ebéd         sok gyümölcssaláta, cukor nélkül
 vacsora:
  1 nagy szelet sült hús, paradicsom,  uborka, tea

6.      nap

reggeli:    1 citrom, vagy grapefruit, 1-3     tojás, feketekávé
ebéd:        
hideg tyúk, paradicsom, főtt káposzta,   sárgarépa

vacsora:    zöldségleves, citrom, feketekávé

 

                               
 Szpi (Piroska) tapasztalatai a tojásos kúráról   

Az első napokban (1-2) kicsit a böjtre és a  lé kúrára emlékeztetett a mellékhatása. 

Ugyanúgy    gyengének érzi magát az ember, de nem az  éhségtől, mert egyáltalán nincs éhségérzet. 

Az   anyagcsere kicsit felgyorsul az elején, ami    később elmúlik, mert gondolom a szervezet elkezd   takarékoskodni. 

Munkában ezt az első két napot nem ajánlom, inkább szabadságon, vagy hétvégi   kezdéssel kellene kipróbálni, mert a gyengeség  miatt aluszékony is az ember. 

Viszont még egyszer  mondanám, hogy éhesnek egy percig sem éreztem   magam. Inkább attól tartottam egy kicsit, hogy   vajon jól csinálom-e a dolgot, mert   telítettségérzésem volt az étkezések között is.   

A harmadik naptól elmúlt a gyengeség és nagyon kellemesen éreztem magam. 

 Ha valaki attól tartana, hogy erre az időre megéhezik, hát azt kell mondjam, hogy végig nem éreztem semmi ilyent.

 Az elkövetkező napok   jellemzői, hogy könnyűnek kezdtem érezni magam  és egyre energikusabbnak. 

Valószínűleg lelkileg   is ráhangolódtam a programra.  

Az étkezések titka a hosszúsága volt: Az  ételeket sokáig készítettem, úgy értem, hogy olyan módon készültem egy-egy fogáshoz, hogy jó  ideig legyen vele tennivaló .

 Például a reggeli   tojást már előző este elkészítettem - megfőztem. 

Szinte mindig másféleképpen ettem a tojást, hogy    ne utáljam meg. A recept nem tért ki rá, hogy miként kötelező vagy sem elkészíteni, így szabad kezet adtam magamnak az ügyben. (Mellesleg arra jó volt a dolog, hogy rádöbbenjek, hogy a főtt tojás a különböző "bombabiztos taktikái",  mármint, hogy mikor lesz "héjaváló" - mind  megbuknak azzal szemben, hogy akkor: ha magától  hűl ki.    Csak persze erre általában sosincs idő  ...:-) Másnap a tányéron nagy műgonddal helyeztem el (belátom, ez kifejezetten szabadságos dolog). 

Ráérősen megfőztem a kávét,  kifacsartam a citromot és limonádét készítettem.   

A zöldsalátából valóságos saláta-költeményeket  állítottam össze. Lassan és nagy élvezettel fogyasztottam... 

És egyre jobban éreztem magam. 

 Az első két hét után 5 kg-mal voltam kevesebb. 

És sokkal-sokkal többel, mint 5 kg-mal éreztem jobban magam. 

Tudtam, hogy 5 kg még nem látvány,  de az, hogy valami eredményt értem el - az rendkívül sokat jelentett. 

Persze mozogtam is - kerékpároztam, úsztam, és gyalogoltam meg tapostam is. De nem külön programként, csak a napba építve. 

Két hét után abbahagytam előírás szerint, és  másképp étkeztem.  

Nem tett jót, Sajnos másfél kiló így is  visszajött.

Most még egy hétig pihentetem a  programot, mert be kell vallanom, hogy azért  a második hét végére már egy kissé elegem volt a tojásokból, és nem is hiszem, hogy szabadna   hosszú időn át csinálni, de hasonló metodikával  (zöldsaláta, gyümölcs, sovány hús, sovány túró,  limonádé, zöld tea, minimál-kenyér, mozgás és társaik) jó eredményt lehet elérni, megfelelő  kitartással pedig mindezt lehet tartani is.

 

 

Comments