Anticellulitisz program

Melange S.I., 2014. aug. 31. 12:34   [ 2014. aug. 31. 12:55 frissítve ]
Cellulit elleni diéta
Cellulit, narancsbőr elleni diéta
A narancsbőr kialakulásához nagyon sok köze van a táplálkozásnak
Speciális diéta erre az esetre sajnos  nincs.

Ha a túlsúlyból kell leadni - és a cellulitisznél is erről van szó- mindig óvatosan kell hozzákezdeni.

1 kg súlycsökkenés hetente elegendő.
Egyes diéták rendkívül gyors eredményt hozhatnak, ez a siker azonban sosem tartós, és hosszabb távon nem veszi elejét a további hízásnak.

A kilóktól való gyors szabadulás hóbortja csak a szövetek maradandó megnyúlását eredményezni.

A leghatásosabb az étrend teljes átállítása: 
  • zsíros húsok helyett fogyassz halat és szárnyasokat,
  • lehetőleg tejfölös, sós mártások nélkül,
  • sok gyümölcsöt és zöldségfélét, valamint
  • sovány tejet és tejterméket.
  • Nagyon ajánlottak a korpás készítmények. A friss kenyér elősegíti a puffadást ( !).
Víz ivás segíti az anyagcserét.
Egyszerű mindezt megszívlelni, hiszen minden tápanyaghoz, ásványi-anyaghoz hozzájut szervezetünk, ami az anyagcsere és az emésztés szempontjából kedvező, s ezzel a salakképződést csökkenti.

Nagyon fontos, hogy naponta két-három liter folyadékot igyunk. 
Erősíti a kötőszövetet a zsúrlótea és a kovasav. ( tabletta, por és gél formában is kapható)

Figyelj rá mi eszel, és lefogysz !
Ha valamilyen okból nem tudsz tervszerű étrendet kialakítani, igyekezz a legfontosabb elemeket elkerülni, melyek a cellulitisz kialakulásának kedveznek:
  • Állati zsírok, mindenek előtt a kolbász és a pástétom féleségekben, húsokban, és zsíros sajtokban. Értékes anyagokat tartalmaznak, ezzel szemben a hidegen sajtolt sajtolt növényi olajok ( elsősorban a napraforgóolaj) sok telítetlen zsírsavat tartalmaznak.

Comments