IME A 10 LEGJOBB FEHÉRJÉBEN GAZDAG ÉTEL A GYORS FOGYÁSÉRT

S.I. Karcsusitunk Melange, 2017. jan. 6. 10:43   [ frissítve: 2017. jan. 6. 11:13, felhasználó: Melange S.I. ]
3 HETES KARCSÚSÍTÓ TERÁPIA MELLÉ AJÁNLOTT DIÉTA ALAPKÖVE  A FEHÉRJE

karcsúsít
A legtöbb ember odavan a csodadiétákért, amelyek drámai (és sajnos hozzá kell tenni, valótlan) eredményeket ígérnek.
 Ezek a diéták legtöbbször nemcsak hatástalannak bizonyulnak, hanem az egészségedre is ártalmasak lehetnek. 

 A fogyás receptje  hihetetlenül egyszerű:
 rendszeresen kell mozogni és fehérjében gazdag, egészséges táplálékokat kell enni.                                                                                                    
 A fehérjében gazdag diéta fenntartja és elősegíti a sovány szöveteket, amelyek üzemanyagként zsírt égetnek és megfékezik az étvágyat.

 Pár dolog, amit mindenkinek tudnod kell, mielőtt rögtön megemelnéd a fehérjebevitelét.

  • ·         Az ajánlott napi fehérjebevitel a férfiaknál 56 g, míg a nőknél 46 g.
  • ·         A fehérje fajtája sem mindegy, mivel nagy hatással van arra, hogy fogyni vagy éppen hízni fogsz tőle.
  • ·         Alapszabály: válassz mindig a sovány fehérjét!
  • ·          Kerüld viszont a disznóhúst, a szalámit és a bacont!
A fehérjében gazdag táplálkozásban is fontos a változatosság. 

Az alábbi 10 ízletes, fehérjében gazdag étel jóllakat és közben teljes szélességgel támogatja a kitűzött fogyást.

Sovány hús, hal és szárnyas
Mennyiség: 30 g= 7 g fehérje                       

Ha beiktatod az étrendedbe és növeled a sovány húsféléket: a halat és a szárnyasokat (csirke, lazac, tonhal, stb.) az nagy mennyiségű fehérjével látja el a szervezeted, emellett más egészségügyi előnyökkel is jár. Egy átlagos szelet csirkemell vagy lazacfilé mérettől függően 100-200 g között van. Grillezd, párold,  lényeg, hogy kerüld a rántást és a zsírban sütést!

Tojás
Mennyiség: 1 nagy tojás= 6 g fehérje               

Napi 2-3 tojás fogyasztása nagyszerű módja, hogy beiktasd az egészséges fehérjét a fogyókúrádba és kerüld a túlzott kalória-bevitelt. Ha nincs időd arra, hogy iskola vagy munka előtt elkészítsd otthon a reggelid, főzz meg egy tucat kemény tojást a hét elején. Hűtőben tárolva eláll, és így egész hétre gondoskodsz az egészséges reggeliről, amit mindennap magaddal vihetsz.

Sajt
Mennyiség: 30 g= 7 g fehérje                    

 Mindennap egyél meg pár szelet sajtot, hogy jelentősen megemeld a fehérje bevitelt. A viszonyítás kedvéért eláruljuk, hogy pontosan ugyanannyi fehérjét tartalmaz, mint a csirkehús.

Zsírszegény cottage cheese  
Mennyiség: fél csésze= 14 g fehérje              

Nem is gondolnád, pedig a zsírszegény túró listavezető a kategóriában, azaz egy adagja tartalmazza a legtöbb fehérjét. Arra azonban itt is figyelj, hogy a zsírszegény változatát emeld le a polcról.

Diófélék
Mennyiség: 30 g= 7 g fehérje                      

 Egy maroknyi mag, a chips vagy a csokoládé helyett, délutáni nasiként tökéletes megoldás, hiszen egészséges és fehérjedús. Ha nem szereted magukban a magvakat ropogtatni, szórj diót vagy mandulát a salátádra, meglátod, nagyon ízletessé teszi.

Szója
Mennyiség: 1 csésze szójatej= 10 g fehérje     

A szójatermékek, mint a tofu, a szójabab és a szójatej gazdagok fehérjében és tartalmazzák a 9 esszenciális aminosavat. A bennül levő fehérje függ a feldolgozás módjától: fél csésze tofuban 10 g, fél csésze szójababban 11 g, 1 csésze szójatejben pedig 10 g fehérje van.

Hüvelyesek
Mennyiség: 1 bögre száraz bab= 16 g fehérje     ,vagy csicseriborsó

Fél csésze babféle ugyanannyi fehérjét tartalmaz, mint 30 g steak, így szintén ajánlható vegáknak, akik nem szeretnének lemondani a megfelelő fehérjebevitelről. A bab ráadásul magas rosttartalmának köszönhetően kitűnően telít is.

Görög joghurt                                                 
Mennyiség: 1 pohár joghurt= 20 g fehérje       

A görög joghurt jó szolgálatot tesz, ha energiában és fehérjében gazdag ételt keresünk. Egy pohárban 20 g fehérje van, amely nagyjából fél csirkemellének felel meg. Ha egészséges dresszingre vágysz, akkor helyettesítheted vele a majonézt is, pár csepp mézzel kitűnő a tonhalsalátára.

 

Karcsú, feszes, fiatalos testkép eléréséhez a fehérje bevitelen alapuló diétán kívül komplex karcsúsító programokat ajánlok.

Aki bírja a meleget feltétlenül infraszauna használat beépítésével,  annak aki elzárkózik, vagy egészségi állapota nem engedi meg  a hő-terápia jótékony használatát a többi zsírbontó és kollagén-szintézisben aktívan segítő terápiákból választhat.

Lipo-laser,     Kavitáció,     Izomstimuláció,      Vacuum-masszázs.

Ingyes  konzultációra és állapotfelmérésre a Fésű Szalonban vár szeretettel:


Mezei Ilona

karcsúsító terapeuta   IX. ker. Bokréta u. 24.

+36306475247

 

 

Comments