Udvariassági szabályok

Foglalás, lemondás, késés

Rugalmassággal kezelünk minden időpont foglalást, hiszen minden vendéget szívesen látunk és minél több embert szeretnénk elérni, hiszen küldetésünknek tekintjük, hogy minél többen részesei lehessenek annak a kellemes kikapcsolódásnak, amit nyújtani tudunk.

Késés esetén  a következő vendég időpontjába csúszhat az előző kezelés. Éppen ezért 10 percnél több késésnél már csak rövidebb időtartamú kezelést tudunk biztosítani. 

Számtalan dolog jöhet közbe,- ha nem biztos abban, hogy a kívánt időpontban el tud jönni, jelezze nekünk, hogy az időpontot akképpen tarthassuk fenn.

Bérletek és Ajándékutalvány felhasználása

Szalonunk szolgáltatásai ajándékutalványok  és bérletek formájában is megvásárolhatóak, melyek a kiállítástól számított 6 hónapig érvényesek. Előzetes időpontfoglalás szükséges az adott utalvány és bérlet felhasználásához.

 Időpontját a kezdés előtt 24 órával lemondhatja, módosíthatja.

Amennyiben ezt elmulasztja, ajándékutalványa, bérletének aktuális kezelése  50%-ot veszít értékéből.

Higiénia, betegségek

Szalonunkban teljes figyelmet fordítunk a higiéniára. Minőségi termékekkel, folyamatos, több szempontos ellenőrzéssel törekszünk a teljes tisztaságra. Amennyiben megbetegedett, nyugodtan halassza el masszázsát, hiszen mind a többi vendégre, mind a masszőrökre veszélyes lehet, ha elkapják azt.

Találkozásunkkor, kérjük, közölje velünk egészségi állapotát, hogy annak fényében tudjunk Önnek segíteni a megfelelő kezelés kiválasztásában. Természetesen minden ilyen információt bizalmasan kezelünk. Ezekre valóban azért van szükség, hogy kezelőinket, Vendégeinket, ezzel együtt Önt is védjük.

Teljes nyugalom

Szalonunk sokaknak a béke szigetét jelenti. Nagy segítség, ha ezt Ön is figyelembe veszi és telefonját lehalkítja a kezelés ideje alatt, illetve a masszázs helyiségekben már nem folytat telefonbeszélgetést. Önnek is jár az a néhány perc kikapcsolódás, amíg senkinek nem veszi fel a telefont!

Elégedetlenség

 Ha nem tetszik Önnek a kezelés, 10-15 perc után érdemes kérni a masszőrt, hogy fejezze be a kezelést. Emiatt semmilyen hátrány nem fogja Önt érni . Azonban miután a masszőr a teljes kezelést lefolytatta és Ön nem jelezte igényeit, nem tetszését, pénz-visszafizetési garanciát nem tudunk vállalni.

Mindezek a hosszú távú és problémamentes, minden igényt kielégítő együttműködés érdekében kerültek megfogalmazásra. Még nem fordult elő olyan félreértés, ami miatt a Vendégnek rossz érzéssel kellett távoznia. Ennek fenntartása érdekében született meg e rövid bejegyzés. Ezek után talán még egyszerűbben fog menni a gyümölcsöző együttműködés.

Várjuk nagy szeretettel !


Comments