Rugalmassággal
kezelünk minden időpont foglalást, hiszen minden vendéget szívesen látunk és
minél több embert szeretnénk elérni, hiszen küldetésünknek
tekintjük, hogy minél többen részesei lehessenek annak a kellemes
kikapcsolódásnak, amit nyújtani tudunk.
Késés esetén
a következő vendég időpontjába csúszhat
az előző kezelés. Éppen ezért 10 percnél több késésnél már csak rövidebb
időtartamú kezelést tudunk biztosítani.
Számtalan dolog jöhet közbe,- ha nem biztos abban, hogy a kívánt időpontban
el tud jönni, jelezze nekünk, hogy az időpontot akképpen tarthassuk fenn.
Bérletek és Ajándékutalvány felhasználása
Szalonunk szolgáltatásai
ajándékutalványok és bérletek formájában
is megvásárolhatóak, melyek a kiállítástól számított 6 hónapig érvényesek.
Előzetes időpontfoglalás szükséges az adott utalvány és bérlet felhasználásához.
Időpontját a kezdés előtt 24 órával
lemondhatja, módosíthatja.
Amennyiben ezt elmulasztja, ajándékutalványa, bérletének
aktuális kezelése 50%-ot veszít
értékéből.
Higiénia, betegségek
Szalonunkban
teljes figyelmet fordítunk a higiéniára. Minőségi
termékekkel, folyamatos, több szempontos ellenőrzéssel törekszünk a teljes
tisztaságra. Amennyiben megbetegedett, nyugodtan halassza el
masszázsát, hiszen mind a többi vendégre, mind a masszőrökre veszélyes lehet, ha
elkapják azt.
Találkozásunkkor,
kérjük, közölje velünk egészségi állapotát, hogy annak fényében tudjunk Önnek
segíteni a megfelelő kezelés kiválasztásában. Természetesen minden ilyen
információt bizalmasan kezelünk. Ezekre valóban azért van szükség, hogy
kezelőinket, Vendégeinket, ezzel együtt Önt is védjük.
Teljes nyugalom
Szalonunk sokaknak a béke szigetét jelenti. Nagy
segítség, ha ezt Ön is figyelembe veszi és telefonját lehalkítja a kezelés
ideje alatt, illetve a masszázs helyiségekben már nem folytat
telefonbeszélgetést. Önnek is jár az a néhány perc kikapcsolódás, amíg senkinek
nem veszi fel a telefont!
Elégedetlenség
Ha nem tetszik Önnek a kezelés, 10-15 perc
után érdemes kérni a masszőrt, hogy fejezze be a kezelést. Emiatt semmilyen
hátrány nem fogja Önt érni . Azonban miután a masszőr a
teljes kezelést lefolytatta és Ön nem jelezte igényeit, nem tetszését, pénz-visszafizetési
garanciát nem tudunk vállalni.
Mindezek a
hosszú távú és problémamentes, minden igényt kielégítő együttműködés érdekében
kerültek megfogalmazásra. Még nem fordult elő olyan
félreértés, ami miatt a Vendégnek rossz érzéssel kellett távoznia. Ennek
fenntartása érdekében született meg e rövid bejegyzés. Ezek után talán még
egyszerűbben fog menni a gyümölcsöző együttműködés.